loading...
پی سی ای دانلود
آخرین ارسال های انجمن
amir hossien yaghobi بازدید : 452 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

ایندیزاین یکی از محصولات فوق العاده ی شرکت ادوبی در زمینه ی صنعت چاپ و صفحه آرایی می باشد. در حالی که همه کاربران منتظر نسخه ی CS7 این نرم افزار بودند شرکت ادوبی نسخه ی جدید ان را با نام Adobe InDesign CC منتشر کرده است. ایده جدید شرکت ادوب بر پایه ی به اشتراک گذاری عکس ها و فیلم ها و نمونه کارها برای پیشرفت در طراحی بنا شده است.

دانلود Adobe InDesign CC v9.0 - نرم افزار ادوبی ایندیزاین سی سی
amir hossien yaghobi بازدید : 436 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

Adobe InCopy CC نسخه ی جدید ی از محصولات شرکت مشهور ادوبی است که برای شما امکان ویرایش، نوشتن، طراحی و بسیاری امکانات دیگر را فراهم می کند. در نسخه ی جدید CC این نرم افزار امکانات جدیدی چون: ساخت کتاب الکترونیکی قابل استفاده بر روی تلفن همراه، استفاده از جلوه های مالتی مدیا در کتاب های ساخته شده، پشتیبانی از خروجی های سه بعدی فتوشاپ، ساخت جداول پیچیده، ساخت صفحات با اندازه های مختلف در یک فایل و بسیاری قابلیت های دیگر اضافه شده است.

دانلود Adobe InCopy CC v9.0 - نرم افزار ادوبی این کپی سی سی

 

amir hossien yaghobi بازدید : 421 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

با استفاده از نرم افزار USB over Network شما می توانید یک درایو USB خارجی یا یک پرینتر را روی یک شبکه به اشتراک بگذارید. دستگاه ها، اسکنرها، دوربین ها، کارت خوان ها، اسکنرهای بارکد، PDA ها، USB ها و بسیاری دیگر از ابزارها قابلیت به اشتراک گذاری را ندارند، به عنوان مثال شما باید به صورت نرمال دستگاه USB خود را از یک کامپیوتر به کامپیوتر دیگر منتقل و اجرا کنید. گاهی اوقات این کار ساده نیست،...

FabulaTech USB over Network

amir hossien yaghobi بازدید : 346 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

نرم افزار Weather Services PRO یکی از قدرتمندترین نرم افزار هواشناسی برای دستگاه های اندروید است. از ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار میتوان به پشتیبانی وامکان انتخاب از بین سه سرور آب وهوا، وجود نمودارها برای مواردی چون رطوبت و میزان ابری بودن آسمان، وپشتیبانی از تم های زیبا و غیره اشاره کرد. ...

1

 

amir hossien yaghobi بازدید : 370 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)

Pointstone System Cleaner ابزاری مفید جهت پاک کردن سیستم از فایل های مخرب و بد افزار های موجود است. کار این نرم افزار بدین صورت است که با سرچ کردن  فایلهای های غیر ضروری سیستم شما را پاکسازی می نماییند و از این طریق می توانید شاهد افزایش سرعت سیستم خود باشید .همه این کار های با یک کلیک انجام می شود.شایان ذکر است که کاربری این نرم افزار فوق العاده می باشد.

Pointstone-System-Cleaner

amir hossien yaghobi بازدید : 416 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)

نام یکی از معروفترین و قدرتمندترین نرم افزار های رایگان حمایت کننده از پروتکل VOIP می باشد که برای شما امکان برقراری ارتباط صوتی رایگان با دیگر دوستان خود از طریق اینترنت را فراهم می سازد. نرم افزار Skype از تکنولوژی Peer-to-Peer برای اتصال به رایانه شخص مورد نظر شما استفاده میکند تا یک محیط پیغام رسان بر اساس گپ صوتی را محیا سازد.Skype از آغاز تا به امروز به سرویس برتر صوت خود برای ارتباط مشهور بوده است همچنانکه مانند دیگر ابزارهای پیغام رسان از اشتراک تصاویر ویدئویی و دیگر امکانات برخوردار می باشد.با استفاده از Skype می توانید بطور رایگان و تنها استفاده از رایانه خود به ارتباط صوتی با دوستان و آشنایان خود در سراسر دنیا بپردازید. Skype از زبان های بسیاری پشتیبانی می کند و با ارائه سرویس تماس تلفنی بسیار ارزان با کشورهای مختلف محبوبیت خود را بیش از پیش برتر ساخته است. کیفیت بالا، رایگان بودن آن در سراسر دنیا و هزارن ویژگی دیگر آن را از رقبای خود جدا کرده است و تبدیل به یک برنامه کاربردی خوب و مفید کرده است به طوری که در جای جای این دنیا زندگی بدون آن مشکل است!

Skype.v6.1.0.129

amir hossien yaghobi بازدید : 380 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)

Cryptic Disk Pro برنامه ای است برای حفاظت از اطلاعات محرمانه ی شما به وسیله ی کد کردن آن ها با الگوریتم AES 256-bit است که تنها با یک کلیک میتوانید اطلاعات را کد و یا از حالت کد در آورید. (دسترسی به اطلاعات حفاظت شده بدون وارد کردن رمز عبور امکان پذیر نمیباشد) اگر هکری به هارد دیسک کامپیوتر شما وارد شد دیگر نمیتواند از اطلاعات شما استفاده کند. این برنامه از قابلیت چند کاربره نیز پشتیبانی میکند به صورتی که هر کاربر برای خود رمز عبوری خواهد داشت و این رمز ها و کاربر ها به وسیله ی مدیر سیستم ( ویندوز )انجام می شود که هر کاربر میتواند به اطلاعات خود دستیابی داشته باشد و کاربری نمیتواند از اطلاعات دیگر کاربران بدون دانستن رمز عبور استفاده کند.

Cryptic.Disk.Pro

amir hossien yaghobi بازدید : 439 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

Internet Download Manager یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلود منیجر یکی از بی رغیب ترین ها میباشد. که با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنکردی از اینترنت دانلود کنید. شما با این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را دارد و شما میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتی بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه دانلود کنید. این نرم افزار میتوانید سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد. بر خلاف دیگر دانلود منیجر ها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا … File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان، قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدنی دانلودها و … اشاره کرد.برنامه های مدیریت دانلود یکی از ابزار مهم اینترنتی برای ما کاریران ایرانی میباشد بیشتر قریب به اتفاق ما کاربران اینترنت از اینترنت دیال آپ برای اتصال شدن به اینترنت استفاده میکنیم و برای دانلود فایلهای حجیم یه یک دانلود منیجر خوب احتیاج داریم که فایلهای دانلود ما را تکه تکه کرده و به بخشهای کوچک تقسیم کرده تا سرعت دانلود فایلها بیشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فایل اینترنت شما قطع گردد و یا مشکلی برای دانلود فایل بوجود آید. این امکان را دارید که ادامه دانلود را انجام دهید. و فایل دانلود شده شما از میان نمی رود اگر شما بدون یک برنامه مدیریت دانلود این کار را انجام دهید مجبور خواهید شد فایل را از ابتدا دانلود کنید. با استفاده از این نرم افزار شما میتوانید به راحتی سرعت دانلود فایل و مقدار دانلود شده و زمان باقی مانده خود را مشاهده نمایید. با بهینه سازی سرعت دانلود شما میتوانید در هنگام دانلود کردن فایل به مشاهده سایتهای اینترنتی خود بپردازید و این نرم افزار به صورت هوشمند از سرعت خود کاسته و دوباره با سرعت بالا به دانلود فایل میپردازد تا شما بتوانید از گشت و گذار در اینترنت لذت کافی را درهنگام دانلود ببرید.

Internet.Download.Manager

 

amir hossien yaghobi بازدید : 701 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)

PDFZilla ابزاری کم حجم و بسیار کاربردی به منظور تبدیل فرمت های PDF به دیگر فرمت های اسناد متنی است که قابلیت تبدیل فرمت PDF به هر نوع فرمت دیگری همانند اسناد مایکروسافت ورد ، فرمت های متنی همچون RTF و TXT ، تصاویر، فایل های HTML ، فایل های فلش SWF و …. را با نهایت دقت و کیفیت داراست . در کل نرم افزار از اکثر فرمت های رایج پشتیبانی می نماید، فرمت هایی مانند DOC, RTF, TXT, BMP, JPG, GIF, PNG, TIF, HTML, SWF همچنین نرم افزار این امکان را برای کاربران فراهم نموده است تا این توانایی را داشته باشند که هر محدوده ای که در نظر دارند برای تبدیل اختیار کنند ، به طور مثال صفحات ۵ تا ۱۰ یک فایل PDF فقط تبدیل شوند

PDFZilla

 

 

amir hossien yaghobi بازدید : 371 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)

یکی از انواع سایت ها که معمولا بیشتر برای شرکت ها و کارخانجات مورد استفاده قرار می گیرد ، وب سایت هایی هستند که به صورت فلش طراحی شده اند. وجود طرح های مختلف فلش به همراه کدهای HTML علاوه بر این که جذابیت زیادی دارد بازدهی بهتری را هم به دنبال خواهد داشت. طراحی این گونه سایت ها به شکل های مختلف امکانپذیر است ؛ طراح یک گرافیست حرفه ای باشد که علاوه بر دانستن زیر و بم فلش با کدهای HTML هم آشنایی دارد و یا این که با استفاده از نرم افزارهای خاصی کار طراحی را انجام داد.

Flash-Website-Design

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما چه نوع سبک فیلم را دوست دارید!
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 283
  • کل نظرات : 109
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 7431
  • آی پی امروز : 144
  • آی پی دیروز : 124
  • بازدید امروز : 352
  • باردید دیروز : 1,018
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,814
  • بازدید ماه : 19,872
  • بازدید سال : 115,446
  • بازدید کلی : 1,091,718