loading...
پی سی ای دانلود
آخرین ارسال های انجمن
amir hossien yaghobi بازدید : 747 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)
بازی های فلش گروهی از بازی های کامپیوتری هستند که نیازی به نصب نداشته و بر روی تمامی کامپیوتر های اجرا می شوند. این دسته از بازی ها برای اجرا تنها نیاز به برنامه Adobe Flash Player و یا مرورگر وب Internet Explorer دارند که در تمامی سیستم عامل های ویندوز مایکروسافت قابل دسترس است. سادگی در کنترل، گرافیک بالا و نیاز نداشتن به نصب و یا برنامه خاصی برای اجرا، استفاده همه گیر این دسته از بازی ها را موجب شده ‌است.
بازی های مبارزه‌ای (Fighting Game) سبکی در بازی‌های رایانه‌ای است که در آن بازی بازیکن کنترل یک شخصیت را به دست گرفته و درگیر مبارزه تن به تن با رقیب خود می‌شود. این شخصیت‌ها دارای قدرت‌هایی برابرند و مبارزات شامل چندین راند می‌باشد که در داخل زمینه مسابقه برگزار می‌شود. بازی‌های مبارزه‌ای معمولا به صورت غیر مسلح انجام می‌شوند و شامل هنرهای رزمی می‌باشند.
دانلود Collection of Fighting Flash Games - مجموعه بازی های فلش، بازی های رزمی
amir hossien yaghobi بازدید : 372 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

بازی ایرانی نبرد آذرخش شما را به یک جنگ گروهی ماشین به ماشین دعوت میکند و از شما میخواهد تا تمام توان خود را برای از بین بردن دشمنان استفاده کنید. این بازی دارای ۴ مرحله و ۴ خودرو هست که با طی کردن هر مرحله مرحله ای جدید و خودرویی جدید در اختیار شما قرار خواهد گرفت و می توانید از آن ها برای نابودی دشمنان استفاده کنید همچنین این بازی برنده جایزه رابط کاربری و جلوه ویژه ، جشنواره رسانه های دیجیتال است پیشنهاد می کنم حتما بازی ایرانی فوق العاده زیبای نبرد آذرخش را دانلود کنید و از آن لذت ببرید .

 

 

 

Banner

amir hossien yaghobi بازدید : 636 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

Balance عنوان بازی بسیار زیبا و جذاب در سبک بازی های پازل مانند و حفظ تعادل بوده که در آن به هدایت گلوله ای فلزی بر روی صفحات چوبی مشغول می شوید. راه ها و مسیر های پر پیچ و خمی در هر یک از مراحل گنجانده شده که برای هدایت گلوله , کاربر با استفاده از ماوس تعادل صفحات را بر هم می زند تا مسیر را مشخص کند. پس از مشخص کردن مسیر میبایست از افتادن گلوله در داخل حفره های موجود پرهیز کنید. در واقع این بازی شباهت بسیاری با بازی لابیرنت ( Labyrinth ) گوشی های نسل جدید دارد ولی با این تفاوت که به جای به کار گیری قابلیت گوشی , از ماوس استفاده می شود. هم چنین دقت و سرعت عمل در صفحه نمایش PC نیز به مراتب بهتر از موبایل خواهد بود.محیط بازی Balance به صورت کاملا سه بعدی همراه با گرافیکی جالب ترتیب داده شده که کاملا کاربر پسند است. در مراحل اولیه ی این بازی فقط یک گلوله در اختیارتان قرار می گیرد که هدایت آن کار سختی نخواهد بود. ولی با صعود به مراحل بالا تر تعداد آن ها افزایش می یابد که میزان دقت گیمر را بسیار پایین می آورد. در نتیجه مراحل پایانی همانند تمامی بازی ها , بسیار سخت و غیر قابل کنترل خواهند بود. نقشه ها و مدل های بسیار جالبی در هر مرحله طراحی شده که این تنوع موجب لذت بخش بودن هر چه بیشتر بازی می شود. هم چنین جنس صفحات چوبی نیز متغییر هستند به طوری که در هر یک از سطح ها , صفحات جدید تری را مشاهده خواهید کرد. با دریافت این بازی کم حجم می توانید میزان دقت و سرعت عمل خود را بدون هیچ مشکلی تست کنید .

 

 

 

 

Balance-Game

amir hossien yaghobi بازدید : 354 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

Zombie Rider 1

 

بازی بسیار زیبا و جذاب Zombie Rider 1.00 که این بازی موبایل برای گوشی های سیمبیان ۳ ( Symbian OS S^3 ) بوده که توسط ImperialGameStudio در سال ۲۰۱۱ به صورت کرک شده عرضه شده است و می توانید از این بازی لذت ببرید . دانلود این بازی در قسمت ادامه ی مطلب می باشد .

amir hossien yaghobi بازدید : 383 چهارشنبه 04 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

پچ جدید بازی Pes 2013 توسط گروه PESEdit منتشر شده که با نصب این پچ از قابلیت های جدیدی در بازی پیس ۲۰۱۳ خود بهره مند خواهید شد . گروه PESEdit نام رسمی ترین و معتبرترین گروه در ارائه پچ های بازی محبوب Pro Evolution Soccer یا به عبارت خلاصه PES می باشد. هر ساله همراه با آمدن نسخه های جدید این بازی ، این گروه نیز دست به ارائه پچ هایی در جهت تکمیل و بهبود شرایط و کاهش هرچه بیشتر نقاط ضعف بازی می پردازند. این پچ ها زمان مشخصی ندارند و ممکن است در یک هفته ۲ پچ و یا در ۳ماه حتی یک پچ هم عرضه نشوند. اکنون این گروه ، آخرین و جدیدترین پچ خود که ورژن ۳٫۵ می باشد را برای بازی PES 2013 عرضه کرده اند. در ادامه مطلب می توانید تغییرات صورت گرفته را مشاهده نمایید و این پچ را به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

pes2013 pc cover small دانلود پچ بازی PES 2013 با عنوان PESEdit 2013 Patch 3.5

 

 

amir hossien yaghobi بازدید : 445 پنجشنبه 29 فروردین 1392 نظرات (0)

سرزمین آنکاریا که روزگاری در آن صلح و آرامش برقرار بود، حال به خطر افتاده است. پادشاه شیطان صفت "آشِن" تمام مردم سرزمینش را به بردگی واداشته و سعی دارد به نابودی "سرافیم" که عهد در نگهداری از این سرزمین بسته بپردازد. برای این که بر این پادشاه غلبه نمایید، شما باید خود را به عنوان جنگجویی شجاع به اثبات برسانید. برای این کار از کوه های ترسناک عبور خواهید کرد، مهارت های مردمان زمینی را کسب خواهید نمود و به جمع آوری صلاح های قوی و گنج های با ارزش می پردازید. دوستان خود را جمع کنید و شروع به نبرد کنید! Sacred Citadel دارای چندین نوع مختلف کلاس می‌باشد و هم‌چنین در این بازی می‌توان با استفاده از خصوصیات یک بازی نقش آفرینی به جمع آوری آیتم‌های مختلف پرداخت. علاوه بر این‌ها از دیگر قابلیت‌های موجود در Sacred Citadel می‌توان به داشتن هم‌زمان دو اسلحه و تجارت با همسایگان و اداره مسائل اقتصادی اشاره کرد. داستان Sacred Citadel نیز روایت‌کننده دردسر‌های سه جنگ‌جو در راه مقابله با شیطانی می‌باشد.

Sacred Citadel PC-FLT

|کرک سالم RELOADED به پست اضافه شد|

 

sacred citadel cover دانلود بازی Sacred Citadel برای PC

 

 

amir hossien yaghobi بازدید : 341 دوشنبه 21 اسفند 1391 نظرات (0)

Fingerboard نام بازی است در سبک اسکیت برد ولی با این تفاوت که این بار شما باید برد را با انگشتانتان هدایت کنید بازی در نوع خود بسیار زیبا و سرگرم کننده است پیشنهاد ما این است این بازی را حتما تجربه کنید این بازی برای اندروید ۲٫۰ و بالاتر است.

amir hossien yaghobi بازدید : 369 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

بعد از انتشار نسخه ی جدید FIFA 13 شرکت EA اقدام به انتشار بازی محبوب FIFA Manager 13 کرده است تا طبق برنامه ی هر ساله علاوه بر انتشار نسخه ی فیفا ۱۳ شاهد انتشار نسخه منیجر ان هم باشیم.همانطور که طرفداران سبک بازی فیفا با این نسخه در سال های قبل اشنایی دارند شما در این بازی همانطور که از نام ان پیداست مدیریت کامل یک باشگاه را بر عهده دارید.در واقع شما در نقش مدیریت کامل این باشگاه هستید و هر انچه که یک مدیر باشگاه در دنیای واقعی انجام میدهد باید انجام دهید و به امور مدیریتی باشگاه به طور کامل و جامع رسیدگی کنید.بازی FIFA Manager 13 یک تصویر کامل از تمام مسائل و دغدغه‌هایی را که یک مربی و مدیر فوتبال با آن‌ها طرف است، پیش روی شما خواهد گذاشت. گیم‌پلی بازی تنوع بسیار زیادی دارد و این تنوع، همان سبک‌هایی است که مختص به هر مربی است. شما برای هدایت تیم خود، انتخاب‌های بسیار بسیار زیادی دارید.اما امکاناتی که در این نسخه نسبت به نسخه ی قبلی خود دارد و باعث بهبود ان شده میتوان به بهبود بسیار زیاد گیم پلی اشاره کرد.پس از انتشار نسخه ی ۱۲ بسیاری از منتقدان دادن نمره ۴٫۵ از ۱۰ را بسیار زیاد میدانستند و این بازی را در این حد و اندازه ها نمیدانستند اما اتفاق خوبی که در این نسخه افتاده علاوه بر بهبود گیم پلی توجه ویزه ای به تصاویر سه بعدی و انیمیشن ها شده است که با انی بهبودی ها میتوان انتظار داشت بازی سرگرم کننده و جذابی در انتظار گیمر ها به خصوص طرفداران سبک فیفا هستیم.

 

FIFA Manager 13-Reloaded | 5.7 GB

amir hossien yaghobi بازدید : 290 پنجشنبه 21 دی 1391 نظرات (0)

(91/10/8) تغییرات:

پچ PESEdit 2013 Patch 2.6 اضافه شد.

سری بازی های PES که یکی از کاملترین بازی ها و شبیه سازهای مسابقات فوتبال است.بازی بسیار زیبایی که برای علاقه مندان به فوتبال هر ساله نسخه ی جدید منتشر میشود که نسبت به دیگر نسخه های قدیمی تکمیلی تر و مسلماً تغییرات وسیع تر برای رقابت با بازی FIFA نسبت به نسخه های قدیمی صورت میگیرد.در نسخه ی جدید بازی Pro Evolution Soccer به عنوان PES 2013 تغییرات بسیار زیادی مشاهده میشود و میتوان گفت نسبت به نسخه های قدیمی کاملترین نسخه ی شبیه سازی شده است که تاکنون در بازار عرضه شده است، تمام تغییرات تیم ها،زمین ها و انتقالات در این نسخه به صورت کامل برای تمام تیم ها به چشم می آید و همچنین گیم پلی بهتر و مدیریت بهتر بر بازکنان نیز از نکات قابل توجهی است که بر روی آن دفت کافی انجام شده است.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما چه نوع سبک فیلم را دوست دارید!
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 283
  • کل نظرات : 109
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 7431
  • آی پی امروز : 163
  • آی پی دیروز : 124
  • بازدید امروز : 385
  • باردید دیروز : 1,018
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,847
  • بازدید ماه : 19,905
  • بازدید سال : 115,479
  • بازدید کلی : 1,091,751