loading...
پی سی ای دانلود
آخرین ارسال های انجمن
amir hossien yaghobi بازدید : 475 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)
http://www.12shab.ir/images/bhhht0z.jpg
 

RIPD The Game-FLT

بازی R.I.P.D The Game یک بازی اکشن سوم شخص می باشد که توسط old school games برای PC ساخته شده است. داستان این بازی در باره ی افرادی است که با یک دیگر دوست می باشند و یک گروه پلیس را تشکیل می دهند. این گروه به مبارزه با تبهکاران و اشرار می پردازد و در مرحل مختلف با سلاح های سرد و گرمی که در دست دارند به مبارزه با آن ها می پردازند.


نام بازی : RIPD The Game

ژانر: اکشن

پلترفروم : PC

حجم:۲٫۱ گیگابایت

سازنده: Atlus

تاریخ انتشار :۱۶ Jul 2013

amir hossien yaghobi بازدید : 397 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (1)

 

دانلود بازی Gangstar Vegas v1.0.0 build 1001 برای آندروید + گیم دیتا

 

نام بازی:Gangstar Vegas

حجم: ۱٫۱ GB

آندروید:۲٫۳+

ویژگی ها :
گرافیک بالا
کاوش شهری بزرگ
۸۰ ماموریت پر از اقدام
تبدیل شدن به بهترین تیرانداز وگاس در حالت دزدی و قتل عام

  

amir hossien yaghobi بازدید : 387 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

بازی Kingdom Rush: Frontiers یک بازی زیبا در سبک Tower Defense است. در این سبک بازی شما باید با ساختن برج‌ها و موانع در مقابل دشمنان، از عبور آن‌ها و دسترسی به مقر شما جلوگیری کنید. این بازی که قبلاً‌ نیز جزء عناوین پرطرفدار بود حالا با ارائه‌ی نسخه‌ی جدید، سعی دارد تجربه‌ی قبلی را برای بازیکنان علاقمند این سبک بهتر کند. بازی پر است از برج‌ها، هیروها و ارتقاءهای متعدد برای همه‌ی آن‌ها. همچنین در بازی بیش از ۴۰ نوع دشمن با قابلیت‌های گوناگون وجود دارد که باید بتوانید به مرور زمان با ساخت برج‌های پیشرفته‌تر، آن‌ها را از پا در بیاورید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iPhone 3GS و بالاتر، iPod touch 3 و بالاتر نیاز دارید. همچنین برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

kingdom rush frontiers دانلود بازی زیبای Kingdom Rush: Frontiers 1.0   آیفون

amir hossien yaghobi بازدید : 924 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

  Little Nick یک بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز می باشد ! نیکلاس کوچک قرار است دوباره دست به شیطنت بزند و سوار بر دوچرخه خود شود ، به او کمک کنید تا سکه ها را بگیرد و حریفان خود را شکست دهد ! از میان مناطق مختلف شهر سفر کنید و دوستان خود را افزایش دهید ! ...

 

Little-Nick_hader

amir hossien yaghobi بازدید : 372 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

بازی ایرانی نبرد آذرخش شما را به یک جنگ گروهی ماشین به ماشین دعوت میکند و از شما میخواهد تا تمام توان خود را برای از بین بردن دشمنان استفاده کنید. این بازی دارای ۴ مرحله و ۴ خودرو هست که با طی کردن هر مرحله مرحله ای جدید و خودرویی جدید در اختیار شما قرار خواهد گرفت و می توانید از آن ها برای نابودی دشمنان استفاده کنید همچنین این بازی برنده جایزه رابط کاربری و جلوه ویژه ، جشنواره رسانه های دیجیتال است پیشنهاد می کنم حتما بازی ایرانی فوق العاده زیبای نبرد آذرخش را دانلود کنید و از آن لذت ببرید .

 

 

 

Banner

amir hossien yaghobi بازدید : 636 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

Balance عنوان بازی بسیار زیبا و جذاب در سبک بازی های پازل مانند و حفظ تعادل بوده که در آن به هدایت گلوله ای فلزی بر روی صفحات چوبی مشغول می شوید. راه ها و مسیر های پر پیچ و خمی در هر یک از مراحل گنجانده شده که برای هدایت گلوله , کاربر با استفاده از ماوس تعادل صفحات را بر هم می زند تا مسیر را مشخص کند. پس از مشخص کردن مسیر میبایست از افتادن گلوله در داخل حفره های موجود پرهیز کنید. در واقع این بازی شباهت بسیاری با بازی لابیرنت ( Labyrinth ) گوشی های نسل جدید دارد ولی با این تفاوت که به جای به کار گیری قابلیت گوشی , از ماوس استفاده می شود. هم چنین دقت و سرعت عمل در صفحه نمایش PC نیز به مراتب بهتر از موبایل خواهد بود.محیط بازی Balance به صورت کاملا سه بعدی همراه با گرافیکی جالب ترتیب داده شده که کاملا کاربر پسند است. در مراحل اولیه ی این بازی فقط یک گلوله در اختیارتان قرار می گیرد که هدایت آن کار سختی نخواهد بود. ولی با صعود به مراحل بالا تر تعداد آن ها افزایش می یابد که میزان دقت گیمر را بسیار پایین می آورد. در نتیجه مراحل پایانی همانند تمامی بازی ها , بسیار سخت و غیر قابل کنترل خواهند بود. نقشه ها و مدل های بسیار جالبی در هر مرحله طراحی شده که این تنوع موجب لذت بخش بودن هر چه بیشتر بازی می شود. هم چنین جنس صفحات چوبی نیز متغییر هستند به طوری که در هر یک از سطح ها , صفحات جدید تری را مشاهده خواهید کرد. با دریافت این بازی کم حجم می توانید میزان دقت و سرعت عمل خود را بدون هیچ مشکلی تست کنید .

 

 

 

 

Balance-Game

amir hossien yaghobi بازدید : 449 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)

 

 سری بازی های جوجه ی دیوانه Moorhuhn Crazy Chicken یکی از جذاب ترین و پر طرفدار ترین بازی هایی بوده که هر نسخه از آن در یک سبک خاصی از جمله ورزشی , اکشن , ماجرایی و… ساخته می شود. برای این پست از سایت بازی های رایگن نسخه ی جدید و مهیج این بازی را با عنوان Moorhuhn Wanted یا همان جوجه ی دیوانه ی تحت تعقیب در نظر گرفته ایم. جوجه ی دیوانه در این ورژن بازی به غرب وحشی سفر می کند و قصد دارد تا به عنوان یک کلانتر وظیفه شناس نظم و امنیت را برای دیگر به شهر برگرداند. مورهان با به کارگیری سلاح ها و تجهیزات کلاسیک به شکار و از بین بردن پرنده های مزاحم و خرابکار می پردازد و تصمیم جدی برای پاک سازی شهر گرفته است !سفر جوجه ی دیوانه در اصل به شهر سلاح ( Gun City ) بوده که مردم این شهر وی را برای خلاص شدن از دست این پرندگان خرابکار دعوت کرده اند. گرافیک و رنگبندی محیط این بازی نسبت به حجم کم آن بسیار خلاقانه طراحی شده است. سازنده ای این مجموعه ی خارق العاده شرکتی به نام Focus Multimedia بوده که از سال ۲۰۰۶ شروع به ساخت این کلیکسیون بسیار محبوب کرده است. این بازی با وجود اینکه دارای گیم پلی بسیار ساده ای است , ولی چنان جذابیتی دارد که گیمر برای ثبت رکورد جدید ساعت ها تلاش خواهد کرد. اگر در هنگام بازی دسترسی به اینترنت نیز داشته باشید , امکان ثبت رکورد جهانی و هم چنین مطلع شدن از رکورد های ثبت شده نیز خواهید داشت. از جمله ویژگی های دیگر آن موسیقی متن بسیار مهیجی بوده که در موقع بازی شما را همراهی خواهد کرد.

moorhuhn-wanted

 

 

 

amir hossien yaghobi بازدید : 356 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)

Fruit Ninja بازی نینجای میوه یک بازی زیبا و سرگرم کننده می باشد. در این بازی شما به عنوان یک نینجا به جنگ میوه ها می روید و با ضربه زدن، آن ها را به چند قسمت تبدیل می کنید البته باید مواظب بمب هایی که از مابین میوه ها پرتاب می شوند باشد که به آنها ضربه نزنید چون با ضربه زدن به آن ها کار آب میوه گیری شما به اتمام می رسد این بازی برای اندروید ۲٫۱ و بالاتر است.

Fruit-Ninja_header

amir hossien yaghobi بازدید : 434 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

به شدت اعتیاد آور است! در بازی دودل با کنترل و انجام حرکات زیگزاگ ماهرانه و دقیق دودل این چهارپای عجیب را هدایت می کنید تا بر روی کاغذ شطرنجی بالا و بالاتر رفته، از موانع و سیاه چاله ها جان سالم به در برده، دشمنان پیش رو را با پرتاب بمب هایی که بر روی بینی اش نصب است از بین برده تا در نهایت این سفر پر پرش خود را به اتمام برساند این بازی برای اندروید ۱٫۶ و بالاتر است.

Doodle-Jump_header

amir hossien yaghobi بازدید : 354 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

Zombie Rider 1

 

بازی بسیار زیبا و جذاب Zombie Rider 1.00 که این بازی موبایل برای گوشی های سیمبیان ۳ ( Symbian OS S^3 ) بوده که توسط ImperialGameStudio در سال ۲۰۱۱ به صورت کرک شده عرضه شده است و می توانید از این بازی لذت ببرید . دانلود این بازی در قسمت ادامه ی مطلب می باشد .

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما چه نوع سبک فیلم را دوست دارید!
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 283
  • کل نظرات : 109
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 7431
  • آی پی امروز : 164
  • آی پی دیروز : 124
  • بازدید امروز : 387
  • باردید دیروز : 1,018
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,849
  • بازدید ماه : 19,907
  • بازدید سال : 115,481
  • بازدید کلی : 1,091,753