loading...
پی سی ای دانلود
آخرین ارسال های انجمن
amir hossien yaghobi بازدید : 439 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)
http://www.12shab.ir/images/bhhht0z.jpg
 

RIPD The Game-FLT

بازی R.I.P.D The Game یک بازی اکشن سوم شخص می باشد که توسط old school games برای PC ساخته شده است. داستان این بازی در باره ی افرادی است که با یک دیگر دوست می باشند و یک گروه پلیس را تشکیل می دهند. این گروه به مبارزه با تبهکاران و اشرار می پردازد و در مرحل مختلف با سلاح های سرد و گرمی که در دست دارند به مبارزه با آن ها می پردازند.


نام بازی : RIPD The Game

ژانر: اکشن

پلترفروم : PC

حجم:۲٫۱ گیگابایت

سازنده: Atlus

تاریخ انتشار :۱۶ Jul 2013

amir hossien yaghobi بازدید : 436 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

http://www.uploadtak.com/images/j5646_c.jpg

DARK-FLT 4.2GB

عنوان Dark یکی از عناوین نقش آفرینی محسوب می شود که به سبک های مخفی کاری و اکشن توسط کمپانی Kalypso برای PC منتشر شده است. شخصی که درون تاریکی به صورت مخفی حرکت میکند و با جرم و فساد مبارزه میکند به نظر شما چه خصوصیات اخلاقی میتواند داشته باشد؟ فردی عادی و بسیار دلسوز یا پلیسی وظیفه شناس.، اما جالب اینجاست که قهرمان و شخصیت اصلی بازی DARK دقیقا بلعکس تمامی ویژگی هایی است که در بالا ذکر کرده ایم. یک خون اشام بسیار خطرناک که برای ادامه زندگی اش باید از خون انسان ها تغذیه کند. اما چه دلیلی دارد که یک خون آشام قدم هایش را برای حفظ کردن آرامش مردم و شهر بردارد، این دقیقا سوژه ای است که استدیو Realmforge از آن برای خلق و ساخت بازی DARK استفاده کرده است.

amir hossien yaghobi بازدید : 731 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)
بازی های فلش گروهی از بازی های کامپیوتری هستند که نیازی به نصب نداشته و بر روی تمامی کامپیوتر های اجرا می شوند. این دسته از بازی ها برای اجرا تنها نیاز به برنامه Adobe Flash Player و یا مرورگر وب Internet Explorer دارند که در تمامی سیستم عامل های ویندوز مایکروسافت قابل دسترس است. سادگی در کنترل، گرافیک بالا و نیاز نداشتن به نصب و یا برنامه خاصی برای اجرا، استفاده همه گیر این دسته از بازی ها را موجب شده ‌است.
بازی های مبارزه‌ای (Fighting Game) سبکی در بازی‌های رایانه‌ای است که در آن بازی بازیکن کنترل یک شخصیت را به دست گرفته و درگیر مبارزه تن به تن با رقیب خود می‌شود. این شخصیت‌ها دارای قدرت‌هایی برابرند و مبارزات شامل چندین راند می‌باشد که در داخل زمینه مسابقه برگزار می‌شود. بازی‌های مبارزه‌ای معمولا به صورت غیر مسلح انجام می‌شوند و شامل هنرهای رزمی می‌باشند.
دانلود Collection of Fighting Flash Games - مجموعه بازی های فلش، بازی های رزمی
amir hossien yaghobi بازدید : 306 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)

بازی Man of Steel HD که توسط کمپانی Warner Bros تولید شده است، بازی‌ای است که از روی فیلمی با همین نام ساخته شده است. شخصیت اصلی این داستان که در اصل همان سوپرمن محبوب است باید در برابر General Zod که تصمیم دارد زمین را نابود کند، ایستادگی کند. در اصل،‌ تنها کسی که می‌تواند زمین را از دست جنرال نجات دهد او است. اتقافات این بازی برگرفته از فیلم آن است و در آن با حمله به‌دشمنان خود، و فرار از دست حمله‌های سهمگین آن‌ها، باید با استفاده از قدرت‌های خاص و سرعت زیاد خود، Zod و نیروهای اهریمنی وی را شکست دهید. گرافیک این بازی در سطح بسیار خوبی قرار داشته و محیط‌های ۳D آن، بازی را برای شما زیبا خواهد نمود. لطفاً توجه داشته باشید این نسخه‌ی HD بازی است و برای iPad است. همچنین برای اجرای آن به iPad 2 و بالاتر نیاز خواهید داشت. این بازی برای iOS 5.0 و بالاتر است.

 

man of steel hd ipad دانلود بازی اکشن Man of Steel HD 1.0   آیپد

amir hossien yaghobi بازدید : 357 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

بازی ایرانی نبرد آذرخش شما را به یک جنگ گروهی ماشین به ماشین دعوت میکند و از شما میخواهد تا تمام توان خود را برای از بین بردن دشمنان استفاده کنید. این بازی دارای ۴ مرحله و ۴ خودرو هست که با طی کردن هر مرحله مرحله ای جدید و خودرویی جدید در اختیار شما قرار خواهد گرفت و می توانید از آن ها برای نابودی دشمنان استفاده کنید همچنین این بازی برنده جایزه رابط کاربری و جلوه ویژه ، جشنواره رسانه های دیجیتال است پیشنهاد می کنم حتما بازی ایرانی فوق العاده زیبای نبرد آذرخش را دانلود کنید و از آن لذت ببرید .

 

 

 

Banner

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما چه نوع سبک فیلم را دوست دارید!
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 283
  • کل نظرات : 109
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7431
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 178
  • بازدید امروز : 70
  • باردید دیروز : 389
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,200
  • بازدید ماه : 5,661
  • بازدید سال : 71,757
  • بازدید کلی : 1,048,029