loading...
پی سی ای دانلود
آخرین ارسال های انجمن
amir hossien yaghobi بازدید : 898 سه شنبه 03 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۶۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوع گیم را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 تا ۲۵۶۰X1600 آماده شده اند .

 

Games HD Wallpapers 1 مجموعه 45 والپیپر با موضوع گیم Games HD Wallpapers

 

 

 

 

amir hossien yaghobi بازدید : 320 جمعه 30 فروردین 1392 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۴۵ والپیپر زیبا و تماشایی با موضوع مناظر زیبای شهرهای مختلف دنیا آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.   

 

WallCSW 45 والپیپر تماشایی از شهرهای معروف Cityscapes HD Wallpapers

 

amir hossien yaghobi بازدید : 691 یکشنبه 25 فروردین 1392 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۳۴ والپیپر زیبا با موضوع ورزشی آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.     

 

WallSW مجموعه 40 والپیپر زیبا با موضوع ورزشی Sport HD Wallpapers

 

amir hossien yaghobi بازدید : 401 یکشنبه 25 فروردین 1392 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۳۴ والپیپر زیبا با موضوع انیمیشن آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.   

 

WallAN2 مجموعه 34 والپیپر زیبا با موضوع انیمیشن Anime HD Wallpapers 

 

amir hossien yaghobi بازدید : 365 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۰ والپیپر زیبا و گرافیکی آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.   

 

WallAB دانلود مجموعه 50 والپیپر زیبا و گرافیکی Abstract HD Wallpapers

 

amir hossien yaghobi بازدید : 406 جمعه 16 فروردین 1392 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۲۷۵ والپیپر دیدنی با موضوعات گوناگون آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۰۸۰ – ۲۵۰۰×۱۶۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.   

 

Must9 مجموعه 275 والپیپر زیبا با موضوعات مختلف Must Have HD Wallpapers 

 

amir hossien yaghobi بازدید : 434 سه شنبه 10 بهمن 1391 نظرات (0)

این مجموعه شامل تصاویر والپیپرهای زیبا و متنوع با فرمت JPG می باشد. کاربران گرامی می توانند از این تصاویر بسیار زیبا و متنوع که شامل تصاویر منظره، ماشین، تصاویر فانتزی و ... می باشد برای دسکتاپ کامپیوتر خود استفاده کنند.

amir hossien yaghobi بازدید : 349 سه شنبه 10 بهمن 1391 نظرات (0)

این بار نیز به مانند گذشته تعدادی والپیپر برای بهمن ماه سال 1391 اماده شد که سعی شد هم تقویم های مناسبتی و هم سایر تقویم های عمومی در این مجموعه موجود باشد تا کلیه سلایق را پوشش دهد. برای اولین بار نیز بنا به درخواست کاربران همین والپیپر ها بدون تقویم نیز گنجانده است تا هر زمان مایل بودید از هر کدام از تصاویر زیر برای دسکتاپ خود استفاده نمایید.

amir hossien yaghobi بازدید : 407 سه شنبه 10 بهمن 1391 نظرات (0)

مجموعه ای از ۳۰۰ والپیپر دیدنی با موضوعات گوناگون برایتان آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۰۸۰ – ۵۵۱۷×۱۸۰۶ آماده شده اند.می توانید با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی ویژه ای به نمای پس زمینه رایانه خود بدهید…

 

amir hossien yaghobi بازدید : 1008 سه شنبه 10 بهمن 1391 نظرات (0)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Adobe Master Collection

CS6نام کامل ترین مجموعه نرم افزاری شرکت Adobe می باشد که با دارا بودن  تمامی نرم افزار های حرفه ای این کمپانی بزرگ در زمینه های طراحی گرافیکی، طراحی وب، میکس و مونتاژ فیلم کلیه نیاز های گرافیست ها و هنرمندان را برطرف می کند. این بسته نرم افزاری این امکان را برای شما فراهم می آورد تا بتوانید کارهای جذابی را طراحی کرده ، آن را با عناصر تاثیرگذار همراه نموده و در هرجایی که بخواهید با بهترین کیفیت ممکن ارائه نمایید.

 

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما چه نوع سبک فیلم را دوست دارید!
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 283
  • کل نظرات : 109
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 7431
  • آی پی امروز : 151
  • آی پی دیروز : 124
  • بازدید امروز : 364
  • باردید دیروز : 1,018
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,826
  • بازدید ماه : 19,884
  • بازدید سال : 115,458
  • بازدید کلی : 1,091,730